Innovatorer rolle på hårde tider

En forsker ved Hewlett-Packard (HP) Imaging Systems laboratory sagde Carly Fiorina var en marketing person sat i ændring af ingeniører, der passes intet om kunst og skønhed af teknologi. Hun ville bare salgbare materiel til at bringe på markedet. Han formaner, at når hun gik ind i den HP Labs for første gang, hun sagde at deres nye selskab slogan var “Invent.” Derefter, hun fortalte dem at teknologibranchen aldrig igen ville være så spændende og indbringende som det var i 90 ‘ erne. De ville alle behøver at vokse nu og står over for dette faktum.

Det var ikke første gang; en direktør havde foretrukket kontanter til innovation. Carlys faldgrube blev taget sig af, alligevel. Dog har hun en punkt mens sige innovatorer skal have købmandsskab. Især når tid er ikke denne ret for langsigtede R&D projekter. Her er en liste over fem ting innovatorer behøver at være sikker på at de er på plads for at gøre innovation umagen værd.

Innovation skal afspejle virksomhedens makro og mikro visioner. Hver virksomhed har en makro vision. Microsoft ønsker hver computers operativsystem til at køre deres software. Cisco siger hver netværk skal være baseret på Internet Protocol og kører over deres produkter. Det er ikke svært at forstå at en sætning, der definerer, hvorfor selskabet eksisterer. Micro vision er langt vanskeligere at få, da det er en sofistikeret besked leveret til markedet. Afhængigt af innovator’s adgang til produkt marketing team, kan det føre dig til det rigtige svar eller en blindgyde. Uanset hvordan økologiske og vanskelige mikro visionen er; vigtigt skridt ville være at se på centrale værdier mikro vision, der står for. Innovatorer skal besvare spørgsmålet er, hvad er de tendenser, der er usandsynligt, at ændre over 5 år og bygge deres drøm over det.

Innovation er nødvendig for konkurrencemæssig fordel, ikke for sjov formål. Det er svært at få de fleste gange men innovation har en betydning for virksomheden. Denne betydning er helt sikkert ikke sjovt eller til at vise hvordan nørd af en R&D team virksomheden har. Den virkelige betydning er; innovation sætter selskabet foran sin konkurrence. Innovator kan ikke blive ophidset med hvad han/hun har i slutningen af dagen på grund af hans / hendes engagement i projektet. Men så længe strategiske værdi er leveret til virksomheden, jobbet vil blive betragtet som fuldt gjort. Innovation er at skabe du videre, ikke for at vække sin innovator, hvor det vil kun være Tiltrækkende for hans / hendes ækvivalenter.

Innovation har to ender. Nummer 1 innovating for næste generations behov med en kant. Nummer 2 er at gøre eksisterende teknologi, billigere og / eller enklere. Det er ikke så klog at følge raffinement i enkelhed, fordi sidstnævnte er altid vinder. Levere avancerede teknologi på en enkel måde er den største ting, en R&D holdet kan levere; Hvis strategien er angivet som nummer 2. Sandheden er, nummer 1 er lokkende at en innovator men har brug for mere tid til at levere, mens nummer 2 er kedelig, men mere effektiv til strategiske formål. Virksomheder med R&D labs har brug for en dejlig blanding af både at holde niveauet spænding til acceptable priser.

Hver innovation har en tid. Det vigtige er at kødet det ud på det rigtige tidspunkt. Hvis det er leveret tidligt, kaldes det puppe. Virksomhed skal holde fast i teknologien, indtil det er det rigtige tidspunkt. 18 måneder prøveløsladelse er godt nok til en puppe-teknologi til at blive annonceret. Hvis innovation leveret til markedet er for sent, det vil blive kaldt en langsom, så integration til løsninger uden nogen stor annonceringer er nødvendigt. Innovatorer formodes for at aflæse tiden godt.

Innovations kerne kilde er under udvikling. I lang tid, har Nordamerika været betragtet som HQ af innovation. Men både Europa og Asien stræber efter at blive mere involveret i processen. Forståelse, hvor idé pærer er er yderst vigtigt at en innovator.

Dagens corporate verden beder innovatorer til at gøre forbindelsen mellem innovation og business på deres sind. Ligegyldigt hvor hårdt er det; de skal påtage sig denne nye rolle at flytte deres virksomhed til næste fase.

Indlægs forfatter: super-admin